sobota 21. února 2015

TAG: Lips

Vystavil Unknown v 6:44
Ahojte,
pro dnešek jsem se rozhodla udělat nějaký tag. Celý článek je tedy věnovaný rtům a všem okolo nich. Nikdy bych neřekla, že toho na rty mám tolik, takže díky tomuto článku jsem si uvědomila, že už asi nic dalšího nepotřebuji. Tenhle tag si možná trochu pozměním, jelikož neužívám rtěnky, ale tak snad to nebude vadit. Doufám, že se Vám bude líbit.





 Tag

1. Kolik máš doma rtěnek, lesků a balzámů?
Celkově jsem si myslela, že toho moc není. to byl ale omyl... :D Nevím, jak jsou na tom ostatní, ale při počítání jsem došla k počtu 32 a to ještě vím, že mám spoustu věcí někde zabordelařených. Asi si už další lesk nekoupím. :)
2. Máš raději rtěnky, lesky nebo balzámy ?
Rtěnky mi nesluší, takže preferuji lesky s balzámy.


3. Jaká je tvůj nejoblíbenější lesk/balzám? Který nosíš nejvíce?
Já to tak nějak střídám. Mezi balzámy se řadí Baby lips (peach kiss), u kterého neshledávám žádné hydratační účinky, takže ho mám spíše jen jako menší zvýraznění rtů a u lesků to je asi Miss sporty - Miss Cocktail (003 Lingerie shopping). 
4. Který lesk/balzám je tvůj nejnovější?
Myslím, že nejnovější je asi půl týdne starý Keep calm and play od Rimmel London, který je myslím z DM za 60 Kč. :)

5. Jaká byla tvůj první balzám?
Tak značku přesně nevím, ale byl to čistý (nebarvící), který nádherně voněl po vodním melounu. Byl v modrém plastovém obale a bylo dobře vidět, kolik ho tam ještě zbývá. :D Dostala jsem ho tuším v 1. třídě.

6. Jak skladuješ své rtěnky, lesky a balzámy?
Mám je v krabičkách, nebo skleničkách se třpytkami (a několik ještě jen hozených v šuplíku, zaházených někde nebo v kabelce). :)

7. Používáš lesky/balzámy denně nebo jen na speciální příležitost?
Určitě denně. Balzám mám u sebe pořád, protože nemám ráda, když mi praskají rty a mám tam potom strupy (jsem schopná si ho rozhryzat). A lesk si dám vždy než výjdu, a potom, co se ztratí ho už znovu nedávám. :)
8. Jaký balzám a lesk používáš nejméně?
Lesků mám více. Jsou to buď moc barevné, nebo ty, které mi na rtech vadí (s velkými kusy třpytek :D). A balzám to je Baby lips (pink punch), protože je na balzám moc pigmentovaný a mám v tom až moc růžové rty.


9. Zkoušela jsi nějaký lesk/balzám v kelímku?
Lesky v kelímku ráda nemám (pokud jsou třpytivé, mám třpytky vždy všude na rukách ale ne na rtech). Balzámy používám hodně. Můj oblíbený je teď cocoa butter, který zde bude mít brzo recenzi. Další ,můj oblíbený je třešňový balzám z Oriflamu, který taky krásně voní... :)


10. Je nějaký produkt který by sis pořídila znovu?
Určitě až dojde tak cocoa butter (který je výše zmíněn). :)
11. Existuje barva kterou by sis nikdy nedala na rty?
Určitě bych chtěla zkusit černou, která by na mně vypadala určitě skvěle (to by dopadlo :D) . Určitě bych ale nezkoušela takovou tu hnědou/hnědo-rudou. Takovým barvám se pokouším ( a zatím úspěšně) vyhnout.



12. Používáš konturovací tužky?
Jelikož nepoužívám rtěnky, konturovací tužky taky ne. Nemám potřebu (pokud by se to ale změnilo, několik jich doma mám).

13. Jak pečuješ o své rty?
Balzámy, balzámy a balzámy. :)



Doufám, že se tag líbil. Až najdu kabel a dostanu sem fotky, přidám recenzi na krém a balzám v pudýlku. Tenhle tag byl původně pro rtěnky, ale já si ho pozměnila. Komu by se zalíbil. Může si jej zkopírovat na svůj blog (nevydávat za svůj a budu ráda, když mi potom hodíte do komentáře odkaz na blog). :) Ráda se podívám.

A jak jste ne tom vy? Jaké balzámy/lesky/rtěnky máte nejraději? Jaké jsou Vaše oblíbené barvy? Budu ráda za komentáře, které mně vždy potěší. :)

xoxo Mackenzie

2 komentářů:

MICHAELA řekl(a)...

Moc pěkný článek! :))

bookofallpossible.blogspot.cz
*M*

Veru-life řekl(a)...

Týjo, tolik produktů na rty :D. Zázračné kelímky z Oriflamu mám doma 4, zrovna jsem dostala takovou krásnou sadu na Vánoce. A já zase produkty na rty skladuji ve skleničkách od svíček z Ikei :)
Blog by Veru

Okomentovat

 

Mackenzie's life Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review