středa 18. února 2015

Spokojenost

Vystavil Unknown v 6:16
Ahojte čtenáři,
dnešní článek je o tom, co bychom podle mně měli dělat pro naše tělo, ale především zdraví! Spousta lidí je se sebou nespokojených, chtěli by s tím něco dělat, ale nemají odvahu, neví co či mají jiný problém. Pro to vznikl tenhle článek. najdete zde můj pohled na věc, moje názory a mé tipy jak začít se změnou ke spokojenosti...

Každý by chtěl začít cvičit, hubnout či se sebou něco dělat. Nejde jen o tělesnou změnu, ale i psychickou! Pokud jste spokojeni se svým vzhledem, ale nedokážete si užívat života, je to možná ještě horší! Člověk by měl žít, užívat si a být rád na tomhle světě. Tolik lidí (když se pořádně porozhlédnete) jen pracuje, tráví čas tam kde nechce a svůj život si představoval úplně jinak.Je to pocit nespokojenosti, a s tím je třeba něco udělat! Spousta z nás se toho bojí, mají pocit, že by to stejně k ničemu nebylo nebo to zbytečně předem odsuzují. Právě pro ty je určen tenhle článek. Samozřejmě nebudeme vynechávat lidi, kteří s tím již začali nebo už se sebou něco dělají! 

Nejčastější věci, proč se lidi nechtějí změnit (tedy dle mého názoru):

  • Reakce okolí - spousta z nás se bojí toho, jak budou reagovat ostatní lidi. Určitě jste se už setkali s tím, že vás někdo podceňoval. Nikdy se nezačíná příjemně s lidmi, kteří vás podceňují, tvrdí vám, že to nezvládnete a ničí vaše představy řečmi typu: Stejně to nezvládneš, tak proč začínat? Prosím Tě, to nezvládneš... Je čas uvědomit si, že takoví lidé do našeho života (nebo do naší momentální proměny nejen postavy a vzhledu, ale i duševní) absolutně nepatří. Jestli je někdo, kdo to nezvládne, tak to jsou právě oni! Proto se tedy na takovéto lidi vykašlete a jděte si za svým cílem!


  • Strach - pokud máte strach, že to nezvládnete, že to bude nudné a nebude vás to bavit, že na to nemáte a nebo máte jiný problém, proč se bojíte začít s vaší změnou k lepšímu, mám pro vás jednu radu - Nebojte se! Vždy všechno jde, a pokud člověk říká že ne, je to protože nechce... A pokud by jste si řekli, že vám to opravdu nejde a nebaví vás to, tak co? Tak s tím skončíte a najdete si něco jiného. Tohle je to nejhorší, co se může stát. :) 

  • Odsuzování - spousta lidí věci odsuzují aniž by je zkusili. Ale proč? Vezměme si třeba cvičení. Proč odsuzovat cvičení, proč to spousta z nás nezkusí a už říkají, že ne, že je to zbytečné a stejně k ničemu. Člověk by měl tyhle věci dělat s chutí, ale jak může říct, že to není pro něj když to nezkusí? Proč říct, že to nepotřebujeme. Každý by měl cvičit, vyrazit si do přírody a užívat okolí a klidu, toho že je bez práce a má konečně volno. To, že nemusíte turistiku neznamená, že nemůžete na hory. To že nepotřebujete zhubnout neznamená, že byste neměli zkusit cvičit. 


A mé tipy na to, jak začít žít zdravě, zhubnout, být spokojeni sami se sebou a užívat života jsou úplně obyčejné. Dělat to co vás baví, začít s novými věcmi, poznávat nové lidi a trávit čas s kamarády, které opravdu rádi vidíte. Když jste doma, nepracovat tolik. Nemyslet na práci a dělat to co chcete a nejen to, co musíte. Zkusit i věci, do kterých se Vám nechce a třeba zjistit, že je to fajn a že Vás to baví... 

Já se pokusím také spolu se začínajícím jarem a pěkným počasím naladit do věcí, co mně baví a začít s tak trochu novým pohledem na vše. Zkusím se změnit jak fyzicky, tak psychicky a být SPOKOJENĚJŠÍ. Tady je zase pár inspirativních obrázků jak já relaxuji, co mně baví a co mi dělá radost. Obrázky jak jinak než z Weheartit.com. Příště se pokusím přidat už jen své nebo alespoň z části mnou focené.

 





Jak relaxujete vy? Taky máte podobné plány nebo jste už začali? :) Budu mooc ráda za jakýkoli komentář a třeba odkaz na Váš blog či článek... :)

xoxo Mackenzie

5 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Super článek ! :) Konečně to někdo napsal :) Přiznejme si, že to dělá skoro každý. Každý potkal někdy člověka, který mu nevěřil a podceňoval ho, každý slyšel větu: To nedáš ! Každý měl z něčeho strach, skoro každý si někdy řekl: Kašlu na to, je to zbytečné ! Měli by jsme tyto překážky přeskočit a dělat to, co nás baví nebo chceme dělat. Tento článek se mi hrozně líbil :) Je to krásně sepsané :) - Adell ♥ Určitě budeme rádi když se jukneš na blog a staneš se třeba pravidelným čtenářem :) http://twochoices2.blogspot.cz/

Unknown řekl(a)...

Jsem ráda, že se líbí... :( Měla jsem trochu strach ho zveřejnit. :D Ráda se podívám a určitě si Vás přidám do follow... :) Moc děkuji za komentář, opravdu mně potěšil. :)

#Mackenzie

Unknown řekl(a)...

mega článok ! :D keždé ráno si hovorím CVIČIŤ CVIČIŤ , hlavne mne ide o to aby som niečo dobré urobila pre seba :) , čo sa týka pri relaxáciíí tak si prečítam knihu nejakú dobre alebo sa venujem svojej dcérke :D . http://teenmumy.blogspot.sk/

Unknown řekl(a)...

Clo Dy - Děkují. :) Já si to říkám taky, ale teď nemám moc času na takové to CVIČENÍ, takže spíše ve volných chvílích cvičím a zbytek jsem u koní, kde se ale taky celkem nachodím, naběhám a jinak spálím energii, tak aspoň že tak. :) Jinak na blog kouknu ráda, děkuji za odkaz. :)

Unknown řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.

Okomentovat

 

Mackenzie's life Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review