pondělí 23. února 2015

Crop top!

Vystavil Unknown v 11:55
Ahojte,
dnešní článek je věnovaný především módě. Tahle spíše letní část šatníku u mně zatím chybí, ale určitě s přicházejícím teplem se objeví nejméně dva kousky. Kvůli tady tomu jsem ochotná cvičit, koupit si vysoké kraťasy a sukni, která se to k tomu bude hodit. Našla jsem spoustu krásných kousků nejen z kamenných, ale také online obchodů. Vše je za přijatelné ceny a dokonale naladí letní náladu.



Kdo by nevěděl, co je to crop top (což v dnešní době nepočítám, že by bylo moc lidí), vysvětlila bych to asi jako tričko nad pupík nebo těsně pod prsa. Může být uplé, vzadu delší než vpředu, volné, s ramínkama i bez. Najdete jak čistě jednobarevné, tak dvojbarevné, vícerobarevné, květované, obrázkové, s fotkou, krajkované a hodně oblíbené s textem. Je to jen a jen na Vás, jaký zvolíte za vhodné koupit nebo vybrat a dopasovat k jinému kousku z Vašeho šatníku. :)


Crop topy, které si mám v plánu pořídit


Je spousta crop topů, které si chci koupit. Budu ale muset volit tak, ať je dopasuju k vysokým kraťasům nebo sukni (nesmí mi moc vidět břicho, nemám na to ZATÍM postavu). tady jsem vybrala pár crop topů, které se mi opravdu líbí. Pokud by se Vám líbil taky a nenašli ho nikde, klidně mi napište komentář a zkusím sehnat odkaz. :)
Tally Weijl
Tally weijl
Ebay.com
Aliexpress.com

+ NESKUTEČNÁ SPOUSTA DALŠÍCH!

Inspirace k nošení





Kratší článek, protože teď nějak nestíhám :) Doufám, že se Vám alespoň trochu líbí některé věci, co jsem vybrala. Jak jste na tom s crop topy vy? Líbí se Vám? Máte je ve Vašem šatníku?


xoxo Mackenzie



6 komentářů:

Janka řekl(a)...

Crop topy sa mi páčia :) doma v šatníku mám skôr voľnejšie crop topy, ale teraz ešte nemám na ne postavu :) začala som cvičiť a zdravo jesť, tak dúfam, že do ich v tele budem môcť nosiť tak ako si to predstavujem :D
janesworldblog

Vera Paradis řekl(a)...

ten z ebayu je super! :) ja by som rada nosila croptopy ale neviem či mam na to postavu :/

pokiaľ chceš budem veľmi rada ak sa zapojiš do moje giveaway o dva nahrdelniky a náušničky :)
Giveaway!!!!

Ľúbezná řekl(a)...

ja ich mám 5, z toho jeden na ramienka, ostatné s takým kratším rukávom a väčšinou ich nosím k sukniam s vysokým pásom, lebo moje veľké brucho mi to inak nedovolí :D
ľúbezná

Veru-life řekl(a)...

Crop topy vypadají hrozně krásně, sama žádný nemám, ale popřemýšlím o něm :)
Blog by Veru

Tess řekl(a)...

Crop topy jsou moc krásné :) zatím ale žádný nevlastním :/ :)

http://singestyle.blogspot.cz/

Anna♥ řekl(a)...

Milujem crop topy! Krásny článok. :*

annslifea.blogspot.sk

Okomentovat

 

Mackenzie's life Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review