úterý 17. února 2015

Jak trávím prázdniny...

Vystavil Unknown v 6:29

Ahojte, článek slouží spíše k vykecání se ze všeho, co v poslední době dělám a jak se vlastně mám. Nejde o nějak obsahově hodnotný článek, takže pokud si chcete počíst, jste vítáni a pokud máte rádi články s vážným a důležitějším obsahem, tohle by Vás nejspíše zklamalo. :)

Jak to je na základce zvykem, neustále jsou nějaké prázdniny, volno a jiné dny kdy nemusíme sedět a učit se. U nás momentálně probíhají jarní prázdniny. Ačkoli jsou ještě zbytky sněhu, začíná se oteplovat, začíná svítit slunko a je ideální čas na to vyrazit na hory, chaty a nebo si zařídit program s kamarády. Taky byl slavný Valentýn a snad všichni si ho užili podle plánů - teda až na mně. :)




Určitě nejsem jediný člověk, co teď tráví čas sezením s ortézou na ruce. Možná radši nebudu psát, jak se mi to stalo. Jsem celkově nemotorný člověk, kterého když vidí doktor chirurgie, převrací oči v sloup a řekne nějakou větu, ve smyslu, že vím co mám dělat tak ať se zařídím sama. Už se nemůžu dočkat pátku, kdy mi to konečně sundaj a budu moct dělat co chci. 
Zase je na tom pozitivum, že mám čas na blog. Jedinou mou starostí přes prázdniny je teda sedět doma, zízat do televize a čekat, až se nabije notebook abych mohla psát. :) Zde je pár fotek pro inspiraci (weheartit.com). 





Doufám tedy, že další volno/prázdniny strávím někde trochu jinde. Více podle mých představ a plánů. :) Tak, Co ty děláš o jarních prázdninách? Máš vůbec nějaké ve stejném termínu jako já? Máte taky zkažené plány? :) Ráda si počtu Vaše komentáře, které mě ohromně potěší. :)

xoxo Mackenzie 



2 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Já nic na jarní prázdniny neplánuju,(budu je mít až ted') no já žádné zkažené plány nemám..:)

Unknown řekl(a)...

Mně zrovna zítra končí... :D Tak ať se podaří a pořádně si je užiješ... :3
#Mackenzie

Okomentovat

 

Mackenzie's life Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review